خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/12/06 - 13:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بدری در آئین بهره‌برداری از ۱۱۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

وضعیت راه‌های روستایی استان اردبیل وضعیت خوبی ندارد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در آئین بهره‌برداری از ۱۱۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: وضعیت راه‌های روستایی استان اردبیل وضعیت خوبی ندارد و نیاز به بازسازی و بهسازی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در آئین بهره‌برداری از ۱۱۲ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: زیرساخت‌های ارتباطی اردبیل هر چند پیشرفت‌های خوبی داشته است اما رفع نواقص در این بخش نیازمند توجه بیشتر است.



وی افزود: ضروری است در حوزه ثبات شغلی نیروهای شرکتی و کارکنان زحمت‌کش راهداری و راه و شهرسازی نیز اقدام شده و فوق‌العاده کاری این عزیزان در اسرع وقت پرداخت شود.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: وضعیت راه‌های روستایی استان اردبیل وضعیت خوبی ندارد و نیاز به بازسازی و بهسازی دارد.



نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس  آمار تصادفات جاده‌ای استان اردبیل به‌ویژه در حوزه شمال استان را بسیار چشمگیر توصیف کرد و گفت: این مهم نیازمند تسریع در امر تبدیل راه‌های اصلی به بزرگراه بوده و امیدواریم در سفر آتی رئیس جمهور به استان نیز با بهره‌برداری از پروژه راه‌آهن اردبیل، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر صنعت حمل و نقل استان باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 357736
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار